משחקים שבלב משחקי הבית

משחקים שבלב משחקי הבית של משחקים שבלב כוללים ארגז כלים עשיר, יחודי ואיכותי מאוד הכולל מגוון רחב של משחקים טיפוליים וקלפים טיפוליים לאנשי טיפול, לאנשי חינוך, להורים ולמשפחות.

משחקים שבלב כוללים את המשחקים הבאים: משימות מהלב, משפטים מהלב, מרגישון, מילים מהלב, מעמקים, משלושה יוצא אחד, מה קורה כאן?, לראעות את הכבשים, לאבד ולמצוא, לראעות את היחסים, בינה לבינו, לגעת ולדעת, ילדים אוהבים יוגה, לשחק ביוגה, משימות מהלב בערבית.

משחקים שבלב היא חברה המפתחת, מייצרת ומשווקת כלים חדשים של תקשורת, כישורי חיים, אינטליגנציה רגשית והבנה חברתית. ארגז כלים עשיר זה כולל מגוון עשיר של משחקי קופסה וקלפים טיפוליים, המאפשרים לילדים ולמבוגרים להבין מחשבות, לתקשר רגשות, לפתח מודעות, סקרנות ופתיחות. המשחקים הטיפוליים והקלפים הטיפוליים פותחו מתוך הבנה והכרה בצורך ההולך וגובר, בכלים חדשים של תקשורת מקרבת, רגישה ואמיתית, ובדרך חדשה של שיח מכבד. דרך ההנאה שבמשחק, נוצר תהליך ספונטני של למידה ושל הפנמת ערכים כגון: חשיבה חיובית, הקשבה, סבלנות, כנות, חברות, העצמה ועוד. מגוון המשחקים המוצע משמש ככלי לאנשי מקצוע מהתחום הטיפולי והחינוכי וכמשחקים חברתיים לבילוי איכותי משפחתי. משחק טיפולי הוא משחק המאפשר התערבויות טיפוליות, חשיפה רגשית ומקום להבעה ותקשורת ויוצר מרחב טיפולי בטוח ומוגן בעבודה הקבוצתית והטיפולית .

מציג את כל 22 התוצאות