משחקים שבלב
Categories
ויסות רגשי מאמרים מאמרים על טראומה וכלים לטיפול מהתקשורת מוח משחק והתפתחות ילדים משחקים ולמידה משחקים וקלפים טיפוליים משחקים לכל המשפחה

מכתב לקהל הלקוחות היקר ביותר, שכל אדם יכול לקבל ולזכות בו

“שֹׁפְטִים וְשֹׁטְרִים תִּתֶּן לְךָ בְּכָל שְׁעָרֶיךָ אֲשֶׁר יְקֹוָק אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ לִשְׁבָטֶיךָ וְשָׁפְטוּ אֶת הָעָם מִשְׁפַּט צֶדֶק : לֹא תַטֶּה מִשְׁפָּט לֹא תַכִּיר פָּנִים וְלֹא תִקַּח שֹׁחַד כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדּ ִיקִם: צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף לְמַעַן תִּחְיֶה וְיָרַשְׁתָּ אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר יְקֹוָק אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ” (דברים ט”ז יח-כ).

זהו מכתב אישי מלב ללב

לפני הכל וממעמקי ליבי אני מבקשת סליחה. וגם אומרת תודה על סבלנותכם בתקופה האחרונה ותודה גדולה אף יותר על כי אתם ממשיכים לתת בי אמון, וממשיכים לרכוש מהמשחקים שפיתחתי.

משחקים שבלב התפתחו בתחילת שנות ה2000, מתוך תסכול וחוסר אונים אנושי ומקצועי, אל מול הקשיים העצומים להם נחשפתי בשנים הראשונות של עבודתי עם ילדי שדרות והעוטף. תחת צבע אדום וירי מתמשך של רקטות נולדו סדרת משחקים טיפוליים למען ועבור ילדי שדרות. באותם שנים התחילו לנבוט בי שני חלומות: לפרוץ לחול כמיזם ישראלי חדשני ולקבל את הכרת האקדמיה. היום, 24 שנים לאחר מכן, משחקים שבלב זכה לסימן סחר בינלאומי, ואני סיימתי דוקטורט באוניברסיטת תל אביב.

לאורך מעל שני עשורים, לצד כתיבת מחקרי התזה והדוקטורט, על המתרחש במוחם, נפשם וגופם של ילדים החשופים לטראומה מתמשכת מיום היוולדם, גרתי בשדרות וטיפלתי בילדי העיר שדרות והעוטף. בנוסף, הארגון שלי ״משחקים שבלב״, בניהולי ובעזרת צוות עובדים מסור ונאמן לחזוני, נתן מענה לעשרות אלפי אנשי מקצוע העובדים עם ילדים ונוער מדוקטורינות שונות, ממגזרים מגוונים ובשפות שונות. כן. ארגון של אשה אחת שהעסיק ופרנס עשרות נשים בעיר שדרות.

לצערי לא עוד… ולא רק בגלל אירועי השביעי לאוקטובר!

בשלוש השנים האחרונות אני מנהלת את קרב חיי! לא פחות! דוקטור טל זכרין נגד מדינת ישראל (בג״ץ 4520/22), מלחמת חורמה על המוסר והיושרה של הפרקליטות ומערכת החוק והמשפט במדינת ישראל, מלחמת גוג ומגוג שפרצה ברגע שהגשתי תלונה במשטרה על אונס אכזרי ואלים שעברתי.

מאז הינני! נלחמת כלביאה לבד!! לבד!! כשלצידי רק עורכי הדין שלי שטרייכר פלג.

בתום שלוש שנים, אני מודה קבל עם ועדה שהגשת תלונה במשטרה אולי בכל מצב, בוודאי במקרה של אונס ואלימות כלפי נשים, היא ההחלטה הכי שגוייה שקבלתי בחיי!! מאותו רגע ארור אני קבורה במלחמת דון קישוט נגד הרשלנות, השקרים, הפגיעות המתמשכות, החדירה לפרטיותי, לצד השחרת שמי הפרטי והמקצועי ופגיעה בכל הזכויות הכי בסיסיות שלי כאדם! רק כאדם!! כאזרחית מדינת ישראל.

מעל לשלוש שנים אני עדה ״חיה״ לאונס המתמשך, החוזר והנשנה ובחסות מערכת החוק והמשפט. אני טל זכרין, ילידת מדינת ישראל, סמלת מחלקה בצבא הגנה לישראל, אמא לשני ילדים, המטפלת הראשונה של ילדי שדרות והעוטף, עובדת סוציאלית, דוקטור במדינת ישראל!! מסרבת בכל תוקף לחיות במציאות שבה הביטחון האישי שלי ושל בנותיי מופקר. מציאות שבה אנסים מסתובבים בשדרות העיר היקרה ביותר לליבי כשבאמתחתם רישיון רצח מטעם משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. אני לא מוכנה לחיות במציאות שבה מסרסרים בבנות שלי בשב״ס! והעולם שותק…. עליי המציאות הזו לעולם לא מקובלת!!

אז מעכשיו אני הגבול!!

צדק צדק תרדוף!!!

וזוהי תשובתי לכבוד השופטים: לינק לתשובת דר זכרין לשופטי העליון במדינת ישראל

אני מסרבת בתוקף לפנות לעזרת התשקורת או להיות מְלַחֵכת הפִּנְכָּה של ארגוני הסיוע לנשים. כבר ניסיתי את הדלת הזו! לחרדתי גיליתי עד כמה עמוק ומובנה מנגנון האונס המושרש במערכת החוק והמשפט של מדינת ישראל. עד כמה הזכויות הכי בסיסיות של נשים וילדים בישראל מופקרות, ובידי המנגנונים שתפקידם העיקרי הוא הגנה ודאגה לרווחת האזרחים והאזרחיות וללא אפליה משום סוג!

אז מי באמת שומר על האינטרס של נשים וילדים בבית שלי?? במדינה שלי?? מי מגן על חסרי היישע????

אני גדלתי עם האמונה והידיעה שהמשטרה שומרת עליי ומקומם של אנשים רעים ובוודאי אנסים בכלא! כך כתוב בחוק. מה? לא?

עובדה… שופטי העליון טוענים שלא….ראיות פורנזיות בבג״ץ 4520/22.

על אף שכל חיי האמנתי שנולדתי לשנות את העולם ולמרות שאני האשה הכי חזקה שהכרתי בחיי, אני מודה ומתוודה כי לא נותר בי עוד כוח לתת לאיש דבר. אזלו כוחותיי הרבים, ובמלחמה כנראה אבודה מראש.

לראיה, המלחמה שלי משתחזרת מאות פעמים דרך שואת נאנסות החמאס והכחשתה של שואה זו בידי אומות העולם כולו.

מדם ליבי אני כותבת על כי דווקא בימים קשים ומאתגרים אלו, אני נאלצת לעצור ולחדד את הגבול שלי כאדם, כאשה וכאשת מקצוע השותפה ליצירת מציאות אחרת בעולם. מה שהיה לא עוד יכול להיות! גבול זה גבול! לא זה לא!! צדק צדק תרדוף!!!

איני יכולה עוד לשאת את כובד הכאב על כתפיי לבד… עד שהגשתי תלונת אונס במשטרה חשבתי שמטרת חיי היא פיתוח משחקים טיפוליים לילדים בסיכון…. אולי פרקליטות המדינה סבורה שאם נאנסתי אז זכיתי במטרת חיים חדשה? אולי…?

על כן ובצער רב אני נאלצת להודיע על סגירת האתר ״משחקים שבלב״ לאלתר ועל כי לא אוכל לתת עוד שרותים לקהל הלקוחות. 

עד שזה שאנס אותי, ייכנס לכלא! משחקים שבלב סגור!!

 

עד שהנס הלא הגיוני אבל הכרחי הזה יקרה…בימים הקרובים יסופקו כלל ההזמנות שאושרו או ששולמו עד למועד סוף השנה. לאחר מכן לא ינתן מענה כלל. לאור ריבוי הפניות והבקשות אני מבקשת בכל לשון של בקשה להתמקד ככל הניתן בשליחת מיילים בלבד. אני לא מסוגלת בשלב זה לענות טלפונית או להתמודד עם הודעות ואטצאפ. אני מבטיחה לחזור לכל מכתב ומכתב ברגע שאוכל: levgame.m@gmail.com

שלכם,

טל

תמיד ולתמיד… רק טל.

לינק לעבודת הדוקטורט של טל זכרין: ״מודל דו-ערוצי מסביר לקשר בין השלכות חשיפה ממושכת לארועי טראומה לבין סקרנות והתקשרות, בקרב ילדים״ (זכרין, 2021).

לינק לעבודת התזה של טל זכרין: ״השלכות החשיפה לטראומה מתמשכת בקרב ילדי הדרום. התסמונת הפוסט-טראומטית כמנגנון הסתגלות לטראומה מתמשכת״ (זכרין, 2016).

מידע חשוב

שעות פעילות
האתר לשרותכם 24/7
המשרד פתוח ימים א-ה בין השעות 9:00-16:00.
כתובתנו: הנורית 2/2 שדרות

אנחנו כאן בשבילך

יש לך שאלה?
אולי יש תשובות בעמוד שאלות ותשובות.
בכל מקרה נשמח גם לשמוע ממך בכל אחת מהדרכים הבאות:

שלחו לנו אימייל
תתקשרו אלינו
דברו איתנו בואטצאפ

עדין לא נרשמת למועדון הלקוחות שלנו?

מועדון הלקוחות של משחקים שבלב מאפשר לך לקבל לפני כולם עדכונים על משחקים ומוצרים חדשים.
מאמרים חדשים, מבצעים חמים והנחות מיוחדות השמורות אך ורק לחברי מועדון.

אנחנו מכבדים את פרטיותך ונשלח רק דברים שכיף לקבל.

טיפי עיצוב ובניית אתרים
0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן