משחקי חשיבה ואסטרטגיה

משחקי חשיבה ואסטרטגיה כוללים מגוון עשיר של משחקי חשיבה ומשחקי אסטרטגיה לילדים בכל הגילאים.בקטגוריה זו ישנם משחקים שמפעילים את תהליכי החשיבה לילדים ונוער ושרובם מתאימים גם למבוגרים. מגוון המשחקים שלנו כולל משחקים קלאסים וותיקים כגון מנקאלה, אבאלון, המבוך, וגם משחקים חדשים יחסית כמו קמיסדו.

משחקי חשיבה ואסטרטגיה הם משחקים שעל מנת לנצח בהם יש צורך לתכנן ולקבוע תוכנית פעולה המגדירה מראש לשחקן כיצד לפעול בכל מצב אפשרי, כלומר אסטרטגיה. משחקי חשיבה ואסטרטגיה מהווים חלק חשוב מחיינו, בכל גיל, אפילו בעידן הדיגיטאלי. בנוסף להנאה הרבה, משחקים אלו תורמים גם לקשר הבין אישי ולתחושה מהנה של ביחד, מאמנים את תהליכי החשיבה לטווח ארוך, טקטיקה, אסטרטגיה, פתרון בעיות, חשיבה גבוהה ומופשטת ועוד.

משחקי חשיבה ואסטרטגיה הם משחקים מאתגרים מאוד שמי שאוהב לחשוב ולפצח חידות יכול מאוד לאהוב אותם. משחקים אלו בעצם מפתחים את חשיבת הילדים. ברגע שהילדים משחקים במשחקים אלו, הם מתחילים לחשוב ולהפעיל את המוח. כשהם לא מצליחים במשהו הם נאלצים לעבור לקו מחשבה אחר וזה מראה להם שיש עוד המון אפשרויות לחשוב ולא רק מה שהם רואים. משחקים אלו מאפשרים לילדים לפתח את הקו מחשבה שלהם וצורת חשיבה שונה ומגוונת שיכולה להשפיע ולעזור מאוד בעתידם בלימודים ובאופן כללי בעתיד שלהם. אז בחרו משחק חשיבה שנראה לכם מאתגר ותתחילו להניע את גלגלי החשיבה שלכם.

מציג את כל 15 התוצאות