מפתחי משחקים חדשים ושותפים עסקיים

עמוד זה מיועד למפתחי משחקים חדשים, בעקבות פניות רבות בנוגע לפיתוח משחקים חדשים ושיווקם בארץ ובעולם.

יש לך רעיון מצויין למשחק קופסה?
רוצה להוציא אותו לאור או לשווק אותו?
יש לנו ניסיון עשיר, רב שנים בפיתוח משחקים ושיווקם בארץ ובעולם.
אנו יכולים ללוות אותך מרגע הרעיון עד להוצאותו לשוק כמוצר מסחרי. אנו יכולים לסייע ולתרום: בתכנון, עיצוב המוצר, גרפיקה, הפקה, ייצור, שיווק ומכירה.

״משחקים שבלב״ היא החברה הוותיקה והגדולה ביותר בארץ בתחום המשחקים הטיפוליים והקלפים הטיפוליים. משחקים שבלב הוקמה בשנת 2004 ע״י טל זכרין, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית MSW. מדריכה מטפלים ומנחת קבוצות וצוותים. מומחית בטיפול בטראומה -.SEP

החזון של “משחקים שבלב” הוא להרחיב ולהעשיר את ארגז הכלים של אנשי המקצוע השונים באמצעות קלפים ומשחקים טיפוליים. ארגז כלים מקצועי, גשר משמעותי לעבודה טיפולית ו/או חינוכית, עם טווח רחב של גילאים.

למשחקים שבלב יש מנועי שיווק ומכירות מקצועיים וגדולים בהיקפם. לשירותנו עומד אתר בינלאומי חדשני, רספונסיבי, מונגש ומקודם מאוד במנועי החיפוש השונים. אנחנו נמצאים במקום ראשון בחיפושי גוגל בכל מילות החיפוש הרלוונטיות. לאתר נכנסים הרבה אנשי מקצוע, מטפלים, פסיכולוגים מאמנים, מורים, יועצות בתי ספר והורים. קהל זה הוא קהל יעד רלוונטי וממוקד למוצר שפיתחת.

אנחנו שמחים להזמין אותך לחבור אלינו, ויחד עם יוצרים ומפתחים נבחרים נוספים לקדם יחד את תחום המשחקים והקלפים הטיפוליים בארץ ובעולם.

לפרטים נוספים ויצירת קשר נא להשאיר פרטים בצט הוירטואלי.