שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים
Full Screen

שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים

139

משחק המלמד את נושא השברים במקצוע המתמטיקה בצורה חווייתית.

המשחק מהנה, איכותי ומלמד נושאים מרכזיים בתחום השברים כגון: השוואת שברים, מציאת חלק מהשלם, מכנה משותף וחיבור שברים תוך כדי חוויה.

למה לקוחות קונים אצלנו?

  • קנייה מאובטחת ושירות לקוחות מקצועי
  • מוניטין וניסיון של מעל 20 שנה
  • שירות משלוחים לכל הארץ
מוצרים איכותיים
משלוח מהיר
תשלום מאובטח

יש לך חברים שאוהבים לשחק? שתפ/י

קניה בטוחה

שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים

שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים הוא משחק המלמד את נושא השברים במקצוע המתמטיקה בצורה חווייתית. המשחק מהנה, איכותי ומלמד נושאים מרכזיים בתחום השברים כגון: השוואת שברים, מציאת חלק מהשלם, מכנה משותף וחיבור שברים תוך כדי חוויה כל שהתלמיד או התלמידה לומדים מבלי להרגיש שהם לומדים.

המשחק מכיל שמונה עשר קלפים שעל גביהם רשומים שברים שונים ,שמונים לבנים שמהם בונים חומה ודף הסברים שכולל תרגילים לדוגמא. המשחק מאתגר מאוד גם תלמידים מצטיינים ומחזק תלמידים חלשים. המשחק שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים מיועד לילדים בבית ספר יסודי ותיכון, מכיתות ד׳ ומעלה. מספר המשתתפים המתאים למשחק זה הוא: 2

מהלך המשחק

כל שחקן מקבל 9 קלפים של שברים ו40 לבנים לבנים לבניית חומה משלו. כל שחקן מציג קלף בו זמנית, מנצח הוא מי שהשבר שלו גדול יותר והוא מבצע מהלך שבירת החומה של היריב. השאלה כמה לשבור? לשם כך צריך לפעול לפי פעולות מתמטיות של מציאת חלק המשלם. יש לבצע השוואת שברים כפי שמופיע בדף הסברים המצורף למשחק. המטרה לשבור את החומה של היריב.

דוגמה ליעילות המשחק ניתן לראות באמצעות מקרה בו תלמידה בכיתה ו׳ שהגיעה לשיעור פרטי הראתה חוסר ביטחון ומוטיבציה ללמוד, היא לאכל כך רצתה לתרגל את החומר הנדרש. כאשר הוצע לילדה המשחק שברים בחומה משחק ללימוד שברים, היא ביקשה לשחק בו שוב ושוב. בשיעור האחרון היא כבר פתרה את התרגילים לבדה. נראה כי תרגול הנושא באמצעות המשחק נתן לה ביטחון, ידע וכלים, וחושב מכך, המשחק תרם רבות להסרת מחסום ההימנעות והפחד מתרגול של בעיות השברים.

למידה באמצעות משחק קופסה

מחקרים רבים מראים ששילוב משחקי קופסה בתהליך הלמידה בכלל ובלימוד החשיבה המתמטית בפרט תורם לקליטה והפנמה של החומר הנלמד. בנוסף, הפעילות המשחקית משפרת את האווירה בזמן הלימוד, בכיתה, בין התלמידים, מגבירה את הדימוי העצמי, הביטחון העצמי ויוצרת קשר אסוציאטיבי בין הנאה ללמידה.המשחק שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים מלמד חשיבה מטמטית, אבל מכיוון שיש כל כך הרבה חרדה סביב מקצוע זה, בזכות המשחק ההתמודדות עם החרדה מתמוססת. בעוד הרבה שנים כאשר הילדים ילכו לאוניברסיטה, הם פתאום יגלו שיש להם אינטואיציה לדברים כאלה או אחרים ושללמוד חשבון היא יכולת בהשג ידם. המשחק חווייתי מאוד ועוזר להקנות את המיומנויות שילדים צריכים בצורה מהנה ויעילה. ומה שהכי חשוב, המשחק יכולים לשמש כמשחק קופסה לכל המשפחה, גם לבוגרים, וגם לילדים.

המשחק שברים בחומה משחק קופסה ללימוד שברים פותח על ידי שי בינו. משחקים דידקטיים נוספים ניתן לרכוש כאן

 

משקל 1 ק"ג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.