משחקים לקלינאיות תקשורת

משחקים לקלינאיות תקשורת כולל מגוון משחקים טיפוליים, קלפים טיפוליים ואביזרים טיפוליים שונים. ארגז כלים זה מיועד למטפלים פרא-רפואיים, לאנשי מקצוע העוסקים באבחון, טיפול ושיקום של ילדים עם לקויות תקשורת ולקויות שפה.

משחקים לקלינאיות תקשורת כוללים מגוון משחקי שפה שמטרתם להפוך את נתנליך הטיפולי בקשיי שפה ודיבור למהנים ומאפשרים למידה בכיף. המשחקים מאפשרים לקלינאיות תקשורת, אנשי חינוך וגם להורים לעבוד עם הילד עם קשיי השפה והדיבור ביתר קלות ובהנאה רבה. בגן, בבית הספר, בטיפול ובבית.

קלינאיות תקשורת הן בעלות מקצוע פרא-רפואי, העוסק באבחון, טיפול ושיקום של ילדים ומבוגרים עם לקויות שונות בתקשורת אישית, ובכללן לקויות בדיבור, בהבנה או בהבעת שפה מדוברת, לקויות בתקשורת לא מילולית ולקויות קריאה וכתיבה.

קלינאיות תקשורת עוסקות גם בהדרכות הורים בתחומי פיתוח השמיעה והשפה בגיל הרך. הוא רבות מהן עוסקות באיתור והתערבות מוקדמים בקשיי שמיעה ושפה, כדי להפחית קשיי למידה עתידיים ותפקוד מקצועי וחברתי.

קלינאיות תקשורת פעילות במגוון מסגרות: מערכות הבריאות, החינוך והרווחה, וכן בקליניקות פרטיות, בבתי המטופלים ובמסגרות קהילתיות.

מציג את כל 48 התוצאות