כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים zoom
כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים zoom
כרית ישיבה עם זיזים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז zoom
כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים zoom
כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים
כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים
כרית ישיבה עם זיזים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז
כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים
Full Screen

כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים

129159

מאפשרת ישיבה רגועה ולאורך זמן מכיוון שהזיזים מעניקים תחושה של ישיבה בתנועה מבלי שהכיסא יזוז.
הכרית ניתנת לניפוח ואפשר להוסיף או להפחית את האוויר שבתוכה לצורך התאמה אישית לילד עצמו.

קוטר הכרית ישיבה עם זיזים : 33 ס”מ

קוטר אבוב ישיבה עם זיזים: 30 ס״מ.

למה לקוחות קונים אצלנו?

  • קנייה מאובטחת ושירות לקוחות מקצועי
  • מוניטין וניסיון של מעל 20 שנה
  • שירות משלוחים לכל הארץ
מוצרים איכותיים
משלוח מהיר
תשלום מאובטח

יש לך חברים שאוהבים לשחק? שתפ/י

קניה בטוחה

כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים

כרית ישיבה זיזים ואבוב ישיבה זיזים הם שני מוצרים שמאפשרים ישיבה רגועה ולאורך זמן מכיוון שהזיזים מעניקים תחושה של ישיבה בתנועה, כמעט כמו על כדור פיזיו וזאת מבלי שהכיסא יזוז. הישיבה על הכרית או האבוב גם מעודדת ישיבה זקופה ותומכת ביציבה נכונה של תנוחת הגוף בישיבה. בנוסף אפשר להניח את הכרית או האבוב זיזים על הרצפה לצורך תנועתיות לרגליים בישיבה על כיסא או לתרגל עליה בעמידה תרגילי שיווי משקל וגמישות. מתאים גם לישיבה על הריצפה. כרית הישיבה או האבוב עם זיזים מומלצים גם לילדים עם הפרעת קשב וריכוז, לשיפור מיומנויות איזון הגוף ותרגילי יציבה תוך ביצוע תרגילי ספורט שונים.

הכרית או האבוב ניתנים לניפוח ואפשר להוסיף או להפחית את האוויר שבתוכה לצורך התאמה אישית לילד עצמו. קוטר הכרית ישיבה עם זיזים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז: 33 ס”מ. קוטר אבוב עם זיזים: 30 ס״מ.

הקשר בין קשב וריכוז וויסות חושי

הפרעת קשב וריכוז בשילוב היפראקטיביות קשורה לקשיי למידה, הפרעות התנהגות והפרעות בהתפתחות בקרב הילדים.מחקרים מראים כי לקות בויסות החושי נמצאת בבסיס ההפרעה הזו. באמצעות החושים אנחנו מפנימים מידע ודרכו אנו תופסים את העולם סביבנו. כאשר יש הפרעות החושים אלו, לא מתאפשרת אינטגרציה נכונה. הפרעה בויסות החושי חושית, עלולה להשפיע על ההתפתחות ומיומנויות תפקודיות, בהיבט התנהגותי, מוטורי, קוגניטיבי, רגשי או חברתי.

בעלי הפרעת קשב וריכוז ובעלי לקויות למידה עשויים לראות מסורבלות מוטורית, להתקשות לבטא את עצמם, לעקוב אחרי שיחה או המתרחש במהלך משחק ,הדבר משפיעה על טיב המיומנויות החברתיות של אותו ילד. הקשיים האלו משפיעים על בריאותו הרגשי ומאפייני התנהגות של הילד, לרוב נראה ילדים מתוסכלים, עצובים, מתוחים, לעתים עושים רושם של תוקפנים, מבודדים, מופנמים או עוצמתיים מדי .הקשיים מתבטאים גם בהתמודדות המשפחתית ביחסים בין הילד להוריו ואחיו. אותם קשיים משפעים על האיזון של הבית, ומביאים לוויכוחים וכעסים ולמצבים לא נעימים שלפעמים מתרחשים אפילו על בסיס יום יומי.

כרית ישיבה עם זיזים או אבוב זיזים, לילדים עם הפרעת קשב וריכוז מיועדים גם לשיפור מיומנויות איזון הגוף ותרגילי יציבה תוך התייחסות לצורך במגע ותנועה באופן שמווסת את הצורך בגירויים חושיים. משחקים נוספים לקשב וריכוז

משקל 1 ק"ג
סוג המוצר

,

שם המפתח/ת

ויסות חושי משחקים שבלב

שפה